Sivut

sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Superdieetin loppu + tammikuu paketissa

En mä voi hyvällä omatunnolla tehdä päivityksiä Superdieetti-otsikolla, kun en mä noudata sitä dieettiä enää muuten kuin ohuena ohjenuorana. Mikä ei tarkoita, ettenkö edelleenkin laihduttaisi, mutta laihdutan nyt ihan vaan sitten freestylena. Jos joku siis on eksynyt lukemaan tätä blogia, koska on superdieetistä kiinnostunut, on tässä päätepysäkki sille kuriositeetille. Superdieetissä ei sinänsä ole mitään vikaa - se toimii ja sitä on teoriassa helppo noudattaa. Syy miksi itse en siihen pysty, liittyy siihen millainen minä olen, ei siihen millainen dieetti on. En yksinkertaisesti pysty pakottamaan itseäni syömään asioita joista en pidä, joten luovutan.

Tammikuun 1. päivä painoin 67 kilogrammaa, ja tänään, helmikuun 1. päivä, sanoi vaaka 63,2kg. Melkein neljä kiloa kuukaudessa on todella hyvin mulle ja iso kiitos kuuluu totta kai Superdieetille, jonka avulla pääsin eroon sokerikoukusta. Sokeri on aina ollut mun pahin vihollinen mitä omaan kroppaan tulee, ja nyt omilla konsteilla jatkaessa isoin tavoite onkin pysyä irti turhasta sokerista. Herkutella saa, suunnitellusti ja/tai sosiaalisesti, mutta pääasiallisesti arjessa olisi hyvä pysytellä mahdollisimman puhtaassa ravinnossa.

Tammikuu paketissa:
  • Pudotetut kilot: 3,8kg
  • Pudotetut senttimetrit:
    • vyötärö -6cm
    • lantio -5cm
    • reisi -2,5cm
    • käsivarsi -2,5cm
  • Keskimääräinen energiansaanti: 1289kcal/päivä
  • Kävellyt askeleet:

    • Eniten askeleita per päivä: 10. päivä - 16733
    • Keskimäärin 6644 askelta / päivä

Tavoitteita helmikuulle:
  • Painonpudotus -2kg
  • Energiansaanti 1300-1500kcal / päivä
  • Herkkupäivä joka toinen viikonloppu (suunnitellusti)
  • Keskimäärin 8000 askelta / päivä

4 kommenttia:

  1. Hieno tulos joka tapauksessa! :) Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Mä kanssa reilu vuosi sitten kokeilin superdieettiä. Onhan se selkeä ja luulinkin ekojen viikkojen aikana, että se on ihan helppo juttu. Mulle kävi vähän samalla tavalla, kuin sinulle, että se ruoka ei vaan enää mennyt alas. Tsemppiä sulle jatkoon, olet niin hyvin päässyt jo alkuun, että aivan varmasti selviät jatkossa, vähän vähemmän tiukkalla dieetillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nyt pitää vaan löytää se itselle sopiva kultainen keskitie kliseetä lainatakseni :)

      Poista