Sivut

sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Superdieetti - päivä 4, 5 & 6

Eilistä tankkausta edeltävät päivät sujuivat ilman liikuntaa ja aika vähäisillä sekä vähähiilihydraattisilla syömisillä. Koko viikon on ollut jotenkin alakuloiset tunnelmat, ja dieetti on sujunut omalla painollaan ilman että sitä on sen kummemmin ajatellut. Eilen sitä tietenkin joutui ajattelemaan sitten senkin edestä, kun koko ajan sai olla lappamassa ruokaa naamaansa.

Jotenkin kirkastui hyvin se, että nämä kilot on tosiaan kerätty nimenomaan siksi, että olen pääasiassa elänyt herkuilla ja hiilarihötöillä. Pastaa ja patonkia upposi eilen naamaan ihan ilman mitään isompia ongelmia ihan hirveät määrät eikä ne tehneet oloa kylläiseksi kuin ihan hetkellisesti. Nälkä ei toki tullut missään vaiheessa, koska ateriavälit oli jotain parin tunnin luokkaa - yhteen ateriaan kului kuitenkin se 30-45min syömistä.


Tämä kuulostaa varmaan ihan hölmöltä, mutta iltaa kohti mulla oli sellainen fiilis että pystyin tuntemaan sen sokerin joka mun suonissa virtasi. Sama tunne kun aina kokonaisen karkkipussin kitusiini vetäistyäni - käsissä sellainen pieni huomaamaton tutina ja kihelmöinti, sydän hakkaa, on vähän kuvottava olo mutta ei kuitenkaan oksettavuuteen asti. Siitä olosta on tullut mulle niin normaalitila, että kiinnitin siihen vasta nyt huomiota, kun olen muutaman viikon elänyt muullakin kuin sokerilla.

Ihan oman terveyteni takia toivon, ja uskon, että tämän kuuden viikon dieetin jälkeen en enää oikeasti ajautuisi samoille poluille kuin aikaisemmin. Voin kuitenkin niin paljon paremmin silloin kun syön tasapainoisemmin ja monipuolisemmin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti